SkyWest در سال 2015 به دلیل عدم انجام بازرسی منظم وسایل فرود پس از هر 6700 پرواز، 1.23 میلیون دلار جریمه شد. SkyWest همچنین بازرسی درهای باری ترک خورده دو هواپیمای مسافربری را انجام نداد.
در سال 2015، خطوط هوایی یونایتد به دلیل 120 تخلف از مقررات مربوط به محموله های مواد بلیط هواپیما خطرناک در پروازهای مسافربری با 1.3 میلیون دلار جریمه مواجه شد . مواد خطرناک شامل باتری های لیتیوم فلزی، یخ خشک، مایعات خورنده، فیوزهای انفجاری، اسید فسفریک و محلول های اتانول بود.
سرانجام، در سال 2009، FAA ادعا کرد که US Airways و United Airlines چندین بار با هواپیما - در یک مورد هشت هواپیما در مجموع 1647 پرواز - با وجود این واقعیت که هواپیماها در شرایط ناامن قرار داشتند، پرواز کرده اند.
این موارد پرت نیستند. FAA هر سال گزارشی سه ماهه در مورد نقض مقررات انجام شده توسط خطوط هوایی منتشر می کند. بلیط هواپیما تهران تبریز این گزارشها نشان میدهند که سهلانگاری در پیروی از روشهای نگهداری و سهلانگاری در اجرای پاسخ به یک حادثپس چرا به سادگی سلسله مراتب را در میان خلبانان لغو نکنیم؟ دلایل محکمی برای عدم وجود دارد. اول از همه، ساختار سلسله مراتبی، بارها و بارها، اثربخشی خود را در موارد اضطراری نشان داده است. برای مثال، فرود هواپیمای US Airways 1549 در ژانویه 2009 در رودخانه هادسون، یا مدیریت 55 خرابی ناشی از انفجار موتور در پرواز 32 کانتاس در نوامبر 2010 را در نظر بگیرید. علاوه بر این، فقدان سلسله مراتب می تواند ثابت کند به همان اندازه که برای دو افسر اول در کنترل پرواز ریو-پاریس فاجعه بار بود .
ه معین که طبق پروتکل مورد نیاز است، بیشتر از آنچه ما فکر میکنیم، دیده میشود.